- 1 augusti!

Lina har fått vattkoppor! Eller mest troligt är de det iaf, för hon har fått en massa blåsor eller prickar på kroppen och i ansiktet... Mest troligt kommer hon att missa SM nu... Det värsta är även att vattkoppor är oerhört smittsamt, vilket betyder att jag också kommer att få det. Åh, jag vill verkligen inte bli sjuk nu! Inte sista veckorna på sommaren. Varför i guds skull hade vi det inte när vi var små?!? : /

Det andra dåliga med den här dagen är att min mobil har blivit likadan som innan jag lämnade in den på reparation... Jag som trodde allt var bra med den nu, men icke.. : / Usch vilken dag!




Det ser ut att bli en riktigt fin kväll iaf... Imorgon blir det full fart heela dagen! Först tävling här hemma och sen luleåkalaset på kvällen. Hoppas det blir en lyckad dag! Sen får vi se vad som händer på söndag. Nu ser iaf ut som att värmen har svikit oss.. Kanske var de dom sista sommardagarna vi hade i veckan, ma kan ju alltid hoppas på att det inte var så... 

Ha en trevlig fredagskväll nu!!



- Havet utanför Göteborg! Så härligt!


Ida

Kommentarer
Postat av: Elli

Hejsan, ja konståkning e skoj =)

Nu under sommaren har det blivit en del springning för att hålla igång, men idag går vi på is igen. Då blir det tyvärr inte mycket tid över för springning utan man får försöka få med konditionen i isträningen istället.

Vad tränar du för något?

2008-08-01 @ 16:51:29
URL: http://godisen.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: oj! mig som förebild... shit va smickrad jag blir!

2008-08-01 @ 17:53:59
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: mjo, men genvägar ... har jag aldrig märkt, hehe. träningen är slitsam men så jäkla skoj! :D

2008-08-01 @ 20:11:26
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Elli

Jo, det är ju många som drömmer om det.. men det är inte så glamouröst som man kan tro =P

Om vi tränar "mycket" är ju en definitionsfråga. Vi tränar sex dagar i veckan på is. 2-4 timmar varje gång. Sedan får man försöka hinna med kompleterande fysträning så gott det går. Med tanke på att det inte finns några pengar att tjäna utan alla måste jobba heltid så är det inte alltid så lätt.

Hur mycket tränar du själv?

2008-08-02 @ 14:05:30
URL: http://godisen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jo jag gör ju det... Men kan vi inte hitta på något typ måndag kväll eller så? :P

2008-08-02 @ 14:16:08
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0