- 12 augusti! hm...

Var en sväng på innebandyträningen ikväll. Det gick väl sådär... Jag önskar att allting var som det var för några år, då var allt inom innebandyn kul. Det var liksom en helt annan sak då, i alla fall för mig... Nu vet jag inte vad jag tycker. Får se hur det blir till hösten. Visst är det kul ibland och en helt annan sak att träffa alla och slippa träna själv hela tiden. För det kan faktiskt vara jobbigt i längden och alltid behöva hitta motivationen själv...  


- tagen med mobilen...








 

Allt känns bara så fel och jobbigt ibland.
Vill så mycket, men ändå inte...
Vill ha förändringar, men vill att de ska vara som de alltid varit..
Vill vara stor, men ändå liten...
Jobbigt att livet ska gå så fort & vara så kort...
Men jag antar, alla har vissa stunder som känns helt negativa...


Ida

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice, så ska de låta :D

2008-08-13 @ 06:11:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: DENISE DORNELL

Godmorgon :)

2008-08-13 @ 09:15:36
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0