- 21 augusti! Fika & hejdå...

Evelina kom helt plötsligt förbi där på kvällen, vilken överraskning! Det är ju bara 2dar (!) tills hon åker så hon ville säga hejdå och så. Egentligen skulle vi ju haft nån sista middag, men det blev inte av. Tur att det hann bli Storforsen iaf. Kan inte fatta att tiden gått så snabbt, nyss var det ju flera månader tills hon skulle åka och nu är det knappt två dar, om några timmar är det en dag, det är sjukt! Helt plötsligt kommer hon bara att vara borta från Boden... Lite tomt... Det kändes inte som ett hejdå-vi-ses-inte-på-ett-år... Kanske för att jag typ inte riktigt fattar att hon åker...

Lisa och Agnes kom också förbi en sväng och då var det bara att plocka fram bullarna och saften. Så lite fika blev det. :)
 
Nu ska jag sätta mig och fortsätta och kolla på vänner och försöka börja att sticka! För nu har jag ju både garn och beskrivning... Frågan är bara hur bra dom där stickunskaperna från nian fortfarande är... Men ingen kan säga att jag inte förtjänar mitt betyg i slöjd inte, jag som stickar och syr kuddar på fritiden, Birgitta hade varit stolt, eller hur Emilia? Hahaha ;)


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Okeej : )

jag tänker bara strunta i att kommentera det där om ditt slöjd betyg och istället tacka för fikat ;) tack! :P haha<33

2008-08-22 @ 01:10:38
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

Whatever you say ;) haha <33

2008-08-22 @ 09:55:27
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hon hade varit mäkta stolt! ;D Kanske inte så stolt över mig dock, jag som inte har gjort något som heter syslöjd sen vi slutade nian;P



Hoppas du blir frisk snart! Du får ju inte missa skolstarten haha



Vi kommer ju mest troligt inte ses nå mer innan jag far...så vad ska man säga? Hejdå..? Du får iaf ha det jättebra! Skriv om ALLT som händer här hemma medan vi är borta och ta mycket bilder!;D



Bisous

2008-08-22 @ 14:57:22
URL: http://emiliah.blogg.se/
Postat av: Evelina

vad händer idag då? :P <33

2008-08-22 @ 15:20:15
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0