- 21 augusti! OS- brons & final!

Sverige har visst fått ett till OS brons (jag räknar Aras fortfarande lite halvt) nu. Tydligen så har två seglarkillar fått stå på pallen den här gången! Har ingen aningen om vilka det är, men som sagt kul med alla medaljer iaf! Och synd att det inte blev silver, eller guld - de hade visst varit väldigt nära...

                                                                - En bild på bronsmedaljörena, Lööf & Ekström.


Nu är det inte länge kvar tills vi får se Wissman i finalen! Det ska bli spännande. :)  Jag hoppas så på en medalj åt honom, tänk vad kul! Sverige har inte tagit medalj på en sprintsträcka på ett stort mästerskap på hur länge som helst.  Nu hejjar vi på honom!


På förmiddagen så städade jag och syrran hela huset, dammsög och så. Så nu känner jag mig duktg, haha! :)

Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vet inte riktigt, men jag ska iaf spela innebandy med mamma och dom kl5 :) dudå? <33

2008-08-21 @ 15:34:58
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Vad som hände ... jadu, har inte så stor lust att prata om det faktiskt. Men jag fick ett besked kan jag säga.

Jag kommer nog tillbaka om ett ta, träningen är fortfarande grymt skoj och ett andrum från det som hänt.

Kramar

2008-08-21 @ 17:19:43
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0