- 25 augusti! Skolstart

Då har en ny termin startat, min näst sista, iaf på denna skola och för ett tag framåt. Det är lite blandade känslor för det. Men men, vi gjorde inte så mkt idag, fick scheman och allt sånt där. Det känns som att det blir ett bra år i år, roliga ämnen och så. Schemat vet jag ännu inte om det är så bra, ifall jag har alla lektioner som det står på det så går jag till fem fyra dagar i veckan och till halv fyra på fredagar.. och de låter ju inte så väldans skoj! För mig har det blivit en massa krockar i schemat så jag måste välja bort några ämnen, det är inte heller så kul...
Dessutom har vi fått tre nya i klassen, varav en är en utbytesstudent från USA, lite kul faktiskt.
Redan på onsdag kommer vi börja med vanliga lektioner på eftermiddagen, på förmiddagen ska vi ha redovisning om Prag resan inför alla samhälls klasser...

Nu blir det att gå en sväng med hunden och sen kolla i teoriböckerna som jag fick idag av Anna. :)


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Okeeej ; ) haha , Jadu det var ju kanske lite besvärligt, men hade du verkligen tänkt läsa båda?! :P haha , jag hade ju lätt valt eng c, men matten kanske passar dig bättre? Det måste du ju välja, och jag tycker att du ska ta det som du tycker är roligast... Och om du tror att du vill gå ett natur-basår sen eller typ bli något sånt dära så borde du kanske ta matten :) <333

2008-08-25 @ 12:56:35
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hejehj! Jo allt är bra här än så länge, känns riktigt roligt. Vad kul med en utbytesstudent, var kommer han/hon ifrån?



Nej vad jobbiga dagar, men jag kan lova att de inte är värre än vad mina kommer vara. Du får trösta dig med det haha



Har du bestämt vad ska du välja för kurser?

Ha de bra så hörs vi snart pusspuss

2008-08-25 @ 13:15:06
URL: http://emiliah.blogg.se/
Postat av: Evelina

jaja det har du kanske en poäng i... men nog tror jag att du skulle kunna få iaf vg i matte d ;) Engelska också säkert , om du verkligen anstrände dig, typ är väldigt aktiv på lektionerna å så ;) <33

2008-08-25 @ 14:30:41
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Robin

Tack så mycket! :)



Ja, nu är det bara att köra på. Ett råd från en gammal räv som jag, skjut inte upp några arbeten eller nåt. Se till att inte komma efter. För det är så enormt skönt att kunna slappna av på vårterminen, så man inte har den där pressen att verkligen allting ska in.



PUSS!

2008-08-25 @ 17:02:35
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Lina

Gud va kul med en utbytes student! :) Vi har 3 lektioner/dag. Men kommer ändå sluta vid 4/halv 4.

Och på Torsdag ska vi till Storforsen med programmet :)

2008-08-25 @ 22:22:41
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0