- 26 augusti! Andra dagen...

Trots att vi började först 10 idag så var jag tvungen att åka till Madde och fixa redovisningen om Prag redan klockan åtta. Ingen sovmorgon här inte! Efter det var det volleyboll i nån timma på Kvarnis och sen blev det lunch på skolan. Fiskpudding & Raggmunkar, alla tycker det är så äckligt men det är faktiskt gott, så det så! Så konstigt att inte se några 89:or på skolan.... Bara en massa vilsna 92:or överallt... :)

Nyss har jag stått i köket och skalat en hel hink med potatis, vilken tid det tog! Men belöningen att få palt till middag gör det värt det! Annars så har jag träningsvärk i ryggen, benen och vaderna från styrketräningen igår... Det var längesen jag hade träningsvärk, riktigt längesen så det känns skönt faktiskt! Eller ja, kanske inte jätteskönt precis men men....


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Okeeej det låter som en bra plan :)

2008-08-26 @ 15:08:27
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Robin

Hehe, att skjuta upp arbeten är nog en grundlag för de flesta studenter, ;)



Men du ska veta hur enormt fort det går. Fortare en vanligt. Imorgon är det maj...

2008-08-26 @ 17:09:40
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0