- 4 augusti! Igårkväll...

Igår såg jag, Lina och Bella en film (som jag inte kommer ihåg vad den hette...) men den hade iaf varit tusen gånger bättre ifall det hade varit en annan skådespelare än Jessica Simpson, det kände bara så fel med henne i filmen. Aja, skitsamma.

Nu har jag iaf rensat mina blåbär, som tog en jäkla lång tid - nästan en timme. Inte nog med att man plockat bärna i flera timmar i skogen, sen så ska man rensa dom också! Syrran håller i alla fall på att baka en blåbärspaj nu. Jag hoppas den blir god. Jag får väl baka nått annat istället någon annan dag...

Ikväll blir det mest troligt nånting med Evelina & Emilia. Det är ännu inte riktigt bestämt... men men....



- En rätt så nyklippt Rosita!


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Okeej... Men nu visar det sig att Elins träning idag var inställd, så då är vi ju tillbaka på 0. Då måste vi ju faktiskt inte vara i stan längre i o m att det ju är lika mkt arbete för mina föräldrar att skjutsa in mig som det vore för era att skjutsa ut er... Det blir ju liksom i enkom för någon hursom helst ; )

2008-08-04 @ 16:51:00
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Matilda

sista delen ikväll av "VÄGEN MOT OS", jag ska vara bänkad, ska du?! :D



enligt mig är det ett måste! :D

2008-08-04 @ 19:20:34
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: tack!

2008-08-04 @ 22:22:37
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0