- 4 augusti! Träning!

Det blev havregrynsgröt till lunch efter att ha kört ett träningspass på förmiddagen, löpning till Björknäsvallen och sedan korta intervaller med kort vila därborta. Jobbigt, men skönt när det var klart! Så härligt att träna där på banan när man är helt ensam där.
Nu ska jag köra lite bålstyrka innan jag hoppar in i duschen.


Vädret för veckan ser inte så bra ut... Tempen vill inte bli över 20 grader om man ska tro smhi. Kan vi inte få några fler varma dagar dom här sista veckorna på lovet?
Idag när jag skulle springa så frös jag om händerna och överkroppen halva biten, det var så att man ville ha jacka på sig... Och det är ju sjukt, för det är ju bara början av augusti.. Men det var som att direkt när det blev augusti så försvann sommaren..

http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236&l=sv


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0