- 5 augusti! Frukost!

För ett tag sedan åt jag en underbart god frukost! Det finns knappt något härligare än att sitta ute på altanen när solen värmer och äta en god frukost och bläddra i tidningen. Och faktiskt så lyser solen än så länge idag. Frukosten bestod av vaniljyoughurt med blåbär, jordubbar & flingor (All brain, tror jag dom heter). Så somrigt med bär i yoghurten! Och så en macka till det också.

I tidningen stod det inte så mycket intressant, bara lite om bärsäsongen. Och eftersom jag plockat lite blåbär var ju det intressant. Det stod att blåbärerna kostade 15kr kilot. Jag som inte ens plockade ett kilo på över en timme, dålig timlön måste jag säga. Tur att jag inte ska sälja dom! Då skulle jag ju inte få några goda frukostar! :)


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo men precis :P haha

2008-08-05 @ 12:13:39
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: kolla på svt.se annars! :D

2008-08-05 @ 14:45:03
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0