- 9 augusti! Morgonträning!

Nu är träningen genomförd! Ett rätt så hårt pass på bana och herregud vad de blåste där! Inte kul när man kör intervaller... På ena långsidan en gång blåste det så mycket att hela min fart bromsades upp typ, inte kul inte kul... Aja, skönt att ha gjort det nu iaf!
Så nu blir det att ta det lugnt resten av dagen, eller ja, de blir väl aldrig riktigt lugnt för mig, haha. Får se ifall jag följer med till Evelinas stuga.

Idag lyser för övrigt solen och det är varm, 25 grader i solen! Var bara tvungen att skriva detta!



- Costa Brava, Spanien 2008


Syrran är som sagt på USM nu och igår kom hon 3:a i höjden och vann 1500m! Bra gjort efter att ha haft vattkoppor (och dom är fortfarande kvar.. ). Usch, jag skulle aldrig ha velat flyga och allt med massor av sånna där prickar på mig!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0