- 10 december! mitten av veckan..

Både igår och idag hade vi ju engelska prov i eng C, och nu funderar jag på att hoppa av den kursen. För jag gissar att dom där proven kommer sänka mig rejält, gick inte alls bra.. och får jag sämre än vg så hoppar jag av. Fast det känns ju lite onödigt när jag gått en hel termin..
Funderar på att läsa någon svetskurs till våren istället. Det vore faktiskt kul och lättförtjänta poäng liksom (inte för att jag behöver mer poäng men ändå..). Och man kan själv välja vilka tider osv man göra det på. Jag kommer ju dessutom ha långt hål nästa år på fredagar så.

Konstigt nog känns det som torsdag idag, vet inte varför.. Imorgon när det verkligen är torsdag så ska jag jobba iaf! Och sitta själv där i totohallen för första gången. Hoppas jag kommer ihåg allt jag lärde mig förra gången.. Nä, det går säkert bra!
Förresten är det lucia i helgen, redan! Det känns lite konstigt att det inte är på en vardag faktiskt... Och efter helgen är det bara en vecka kvar tills jullov!! haha!



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

japp du hade ett rött :P haha jasså...

haha jaa men för de i norra kina så är det inget skämt iaf, för de har ju typ samma väder som norra sverige, fast jag tror att det blir kallare i o m att de inte har lika bra värme å sånt ;)

jioo ibland så är hon faktiskt det ;P haha <333

2008-12-11 @ 15:22:56
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Bella

haha jag är duktig ;p

2008-12-11 @ 18:33:34
URL: http://isabellestattin.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha kanske inte ;)

njaa, nog har hon ju sina ups- and downs, men oftast så ;) vad hittar du på i helgen då? ;) <333

2008-12-12 @ 12:36:42
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0