- 12 december! nästan lucia...

Det känns som lucia idag för att vi haft luciafirande i skolan med luciafika och luciatåg osv. Mysigt är det iaf! Äntligen börar det kännas lite som jul. Jag for till skolan halv nio bara för att vara med om luciatåget när jag egentligen började kvart i ett. Men det är faktiskt en tradition med lucia. Och hålet på tre timmar gick väldigt snabbt, hann kanske inte göra så mkt som jag borde ha hunnit.

Bara en vecka kvar i skolan nu (känns som om jag skrivit det ett antal ggr nu..)! Den veckan kommer vi dessutom inte ha så mkt lektioner, skönt nog. Det blir en rätt så lugn vecka förutom NK och svenska C prov. 

Nu blir de mat, sedan träning med friidrottsungarna (vad ska jag hitta på idag med dom??) och idolfinal!! 


Ida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0