- 14 december! redan slut..

Då var helgen redan slut, igen. Fast egentligen har jag inget att klaga på för det är ju jullov om bara några dar! Kan knappt förstå att de redan är lov och jul. Det känns verkligen inte som jul. Därför är det kanske bra att jag går på den där julkonserten som estatarna har så jag får lite mer julkänsla. Jag har iaf upptäckt att jag nästan har klart med alla julklappar nu, det känns skönt. Jag som nyss hade typ alla kvar.. Men min syrra har köpt en del och vi ger ju tillsammans till de flesta, det är ganska praktiskt.

Igår förresten efter att jag hade skottat hela gårdsplanen och när vi kom hem från stan så hade såklart plogbilen varit där! Så det var en stor plogkarm med hårdpackad snö.. Så det var bara att börja skotta den innan vi kunde komma in på gården...

Nu blir det nk-plugg, knäckbakande (eller hur man nu säger..), tränarmöte ikväll (jobbigt nog..) och kanske träning..


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

joo det blev ett väldigt långt inlägg ;) haha Och egentligen så innehöll det inte så mkt vettigt, det bara blev långt ändå ;) haha

haha jaa och jag var väääldigt trött, men jag har ju bett om ursäkt för det nu ;) haha Och du dumpade ju mig för att koka knäck ;b haha vad är värre? ;) hahah <333

2008-12-14 @ 15:29:59
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0