- 15 december! kort dag

Jag är redan hemma fastän jag egentligen slutar halv fyra, bara två lektioner blev det idag! Men istället så blir det nk plugg nu.. :S  Våran nk lärare ska förresten sluta, vilket kommer betyda att vi kommer ha fyra nk lärare på två år. Lite jobbigt, när man just lärt sig hur en lärare är, hur deras prov är osv, så ska man byta...
Aja, bara tre skoldagar kvar nu! Det närmar sig nu. Och julafton om bara 9 dagar. Men jag fick tänka efter hur många det egentligen var, det är inte som när man är liten och alltid visste exakt hur många dar kvar det var till julafton och vilket datum det var i december.


Ikväll blir det julshow också, hoppas jag får lite mer julkänsla då. Det kan behövas. Är glad att jag bor här uppe iaf och att vi har så mkt snö, utan den hade jag haft noll julkänsla.. Längtar tills vi tar in granen och klär den, då först blir det riktigt juligt.  



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

bra att du tyckte det då ; ) haha

haha nee , men det var bara omöjligt att inte somna, jag var så fruktansvärt trött ; )haha loveyou <33

2008-12-16 @ 16:38:53
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0