- 16 december! lite julbak...

Jag har nyss bakat (eller kanske tillverkat?) lite julgodis. Det blev både kola och risknäck. Så nu har vi godis till jul. Vad vore julen utan julgodis? 
Det bästa är att man får äta smeten medans man bakar, äta upp resterna som blir kvar i bunken och på skedarna. Dessutom är det bra att det går så snabbt att göra julgodis också. Jobbigaste är att slå in alla kolorna i papper sedan... Men de låter jag syrran göra medan jag diskar.  : )


Imorse for vi till arcus och tränade. Tyvär så var det massa ungar från någon skola i luleå där också som hade friidrott. Så det var ungar nästan precis överallt, lite jobbigt att träna då... Men det gick ändå helt okej förutom att jag var helt seg i hela kroppen. Kanske berodde de på att det var så tidigt på morgonen, min kropp är inte van att träna på morgonen... Det gick lättare mot slutet iaf. Det är så skönt att ha gjort bort träningen på morgonen. Som nu så kunde jag baka lite istället och göra annat.

Förresten så var julshowen som estet 3:orna hade igår jättebra! Mycket bättre än brolles konsert tycker jag faktiskt. Det roliga var att det var en saga under hela showen också så det var lite kul att hänga med i den också. Nu har jag fått mkt mer julkänsla iaf, hoppas den hänger i sig bara! Men den var väldigt bra, dom var jätteduktiga. Helt klart värd att se!




Ida


 


Kommentarer
Postat av: Evelina

njaa, lite julsaker är det ju, vårt hus är ju julpyntat och så, men kineserna firar ju inte direkt jul, så det är ju inte på samma sätt som hemma i sverige ;) <33

2008-12-17 @ 13:57:28
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0