- 17 december! tråk kväll..

Det har varit en riktigt seg och tråkig kväll ikväll, men ändå har timmarna bara flugit förbi fastän jag inte gjort något vettigt av dom... Jag gillar inte sånna kvällar, det känns så onödigt och bortkastat. Senaste halvtimmen har jag tillbringat med att göra en marsipangris som morfar ska få i julklapp. Det är de enda vettiga som jag har gjort. Jaja, ibland blir det sånna här kvällar.


Jag borde tex ha pluggat lite svenska. Det måste jag göra nu istället, och det är inte så motiverande... Men men, hon var iaf nöjd, sve läraren, idag när vi läste upp våra texter på elarnas prov. Hon får sina ideer ibland, våran lärare.

Kanske dags att sätta igång med något vettigt nu..



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Njaa vi får väl se vad som händer ;) Känns helt overkligt att tänka på att det är den 18e december idag, min christmas spirit = 0. Det känns inte som att det kan vara möjligt att det är jul så snart ;) Och jag tror att det här nog kommer att bli min mest icke-juliga jul jag någonsin firar ;) <333

2008-12-18 @ 07:49:55
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0