- 2 december! så less...!

Så mycket plugg, plugg, plugg så jag blir helt less! Det är inte roliga plugg saker heller. Just nu är jag helt slut i huvudet. Skönt att vi har sovmorgon imorgon i alla fall. På torsdag har jag två prov, efter varandra dessutom!

Förresten är det 2 december idag. Julkalendern och nedräkningen till julafton har börjat. Nu är det mest nedräkning till jullovet. Allt var mera speciellt när man var liten. Då skyndade man sig upp varje morgon för att se på julkalendern och sen för att öppna dagens lucka i alla julkalendrarna som man hade... Då var det något alldeles speciellt med julen. Synd att man inte har samma känsla nu. Nu hinner man knappt fundera på julen så är det helt plötsligt jul! Och så känner man sig bara så stressad hela tiden för man ska tänka på en massa skolarbete, prov, julklappar man ska köpa, grejs som ska fixas och allt möjligt annat.. December som var en så lååång månad när man var liten har helt plötsligt blivit så kort..
Iår har jag inte ens en stjärna i fönstret. Mamma frågade om jag inte skulle ha en, men det kändes bara onödigt och jobbigt att stoppa upp den.. Men jag har en ljusslinga i fönstret iaf och de får duga. När jag var lite pyntade jag rummet med tomtar och änglar, glitter och allt möjligt. Nu orkar man aldrig med sånt längre. Det är bara jobbigt att plocka fram och plocka bort.

Nu ska jag fortsätta med geografi plugget och sen SOVA!! :)


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

det var värst vilken positiv ida det var som skrivit idag då ;) haha Måste dock säga att det är lite tragiskt att du inte ens satt upp en stjärna, det som är så mysigt :D haha <33

2008-12-03 @ 10:37:55
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Lina

Seriöst Ida?! SÄTT UPP STJÄRNAN!!! :o Du gör mig ledsen! Kämpa för att få tillbaka jul känslan nu!

2008-12-03 @ 14:14:15
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: victor

Åldrandet är en sjukdom som beror på slarv i evolutionen och orsakar massiva organskador, lidande, förnedring och ofrivillig död.Åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag,gamla människor är också människor.att vara gammal och skröplig är ohälsosamt men att vara ung och i god vigör är hälsosamt,hjälp vetenskapen besegra åldrandet annars kommer åldrandet besegra oss själva. Kolla gärna in min blogg som handlar om åldrandet :)

2008-12-03 @ 14:47:58
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0