- 20 december! sångkväll

I fredags for jag, emelie och fanny direkt till luleå när affärerna öppnade och gud vad skönt det var att vara där så tidigt. Vi var nästan ensamma i affärerna. Men det var faktiskt inte så jätte farligt mycket folk under hela dagen heller, som jag hade trott att det skulle vara. Så det var ändå rätt skönt... Jag antar att det kommer vara värre i helgen och måndag, tisdag..
Det blev tyvär inte så mycket julklapps köp för mig (eller för nån annan), istället blev det en klänning och en tröja till mig själv.. Syrran fick handla julklapprna istället, hehe (vi ger ju tillsammans till de flesta..). Sen var det nästan slut pengar på kontot.. Jag hade inte med mig mer pengar än så för jag hade ju räknat med att bara handla julklappar och så. Vi hann vara och kolla på balklänningar också efter att vi letat en lång stund efter affären i den kalla blåsten. Jag hittade ingen som jag tyckte om särskilt iaf, men de börjar ju bli dags att börja kolla nu...


Nu kom jag hem från singstar kväll hos fanny. Det var riktigt längesen jag körde singstar sist faktiskt. Som vanligt så förlorade jag och anna när vi var på samma lag och ingen ville vara på vårat lag (undra varför? ;b). Men jag var riktigt nära på att vinna flera gånger, förlorade inte med mer än typ 100poäng flera ggr. Det tyckte jag var bra. Nu är jag helt matt och trött av allt sjungandes. 
Så nu blir det snart att sova, har mycket att hinna göra imorgon. Förresten så fyller ju Lina 18 år imorgon (eller idag, för klockan är ju över tolv..), så grattis till henne!


Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

Ovanligt att du förlorar i singstar? ;)

Men tack du! :)

2008-12-21 @ 10:01:03
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha ;) joo det var faktiskt en riktigt rolig dag :D och jag tycker också synd om sköldpaddorna, fast det finns liksom överallt så det är inte så mkt att göra åt saken, de har liksom levande sköldpaddor i vår vanliga mataffär som säljs ;s <33

2008-12-21 @ 13:09:06
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0