- 21 december! lite julmys..

Nu börjar jag verkligen få julstämning! Kvällen har jag tillbringat med att först slå in julklappar medan jag lyssnade på en massa julmusik och tände ljus på rummet. Nästan alla julklapparna är inslagna nu.

Sedan har jag druckit glögg, ätit pepparkakor, bakat rischoklad och sett på love actually, alltså väldigt mycket julkänsla över de hela! 
Love actually är för övrigt verkligen bra, särskilt nu i juletider. Se den ifall ni vill se en bra, mysig julfilm! Den gick visst på tv för nån dag sen, men mkt bättre att se den på dvd och slippa all reklam osv. 


     

Så goda & enkla att göra! Bara att smälta choklad och he i rispuffar! Ett av mina favoritjulgodis!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är ju bra att se filmer på tv, då får man ju automatiskt pauser att gå på toa och typ hämta mer dricka och såtn ;) haha Jag tycker alltid att det är mer speciellt att se filmerna på tv, så om det går en film som jagvet är bra, fast jag har den själv på dvd, så är det ganska likely att jag ser den på tv ändå ; ) haha <33

2008-12-22 @ 02:57:50
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha du är rolig du ;) jag tycker att reklampauser kan vara lite jobbiga när man har dom, fast om man sen ser en film på canal+ eller svt och det helt plötsligt inte är reklampauser så stör man sig ju bara på det, för då måste missar man ju av filmen om man behöver gå på toa eller nå sånt ;) haha

hahah härligt att du 'verkligen nästan' kan förstå känslan ;) haha Men jag förstår hur du menar, och det är verkligen en underbar känsla ! :Dhaha <33

2008-12-22 @ 17:38:46
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0