- 22 december! två dar kvar...

Kan inte förstå att det bara är två dagar kvar till Julafton, det har gått så jäkla snabbt...Två dagar är ju ingenting verkligen. Jag har inte direkt längtat till julen, jag är bara glad i allmänhet över att den är här. Jag älskar julen med all mys, släktingar, vänner, mat och allt. Det är en underbar högtid, men jag önskar bara att det var lika härligt som då man var liten. För då var julen magisk...
Synd att julen är så snabbt över också. När man väl börjar få julkänsla så julen ändå nästan över. Just nu skulle jag nästan bara vilja stanna tiden och hinna njuta av julen.

Idag har dagen gått åt till att städa, julstäda i huset, och så köpa de sista julklapparna. Jag höll knappt på att hitta en parkeringsplats i stan, vart kommer allt folk i från? Jag var ändå rätt tidigt ute, vid elva.
Sen har jag tränat på arcus och hämtat kusinen från uppsala på kallax. Så nu blir det att umgås med han resten av kvällen.



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0