- 23 december! dan före dopparedan..!

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva... Julafton imorgon som alla vet och det känns väldigt overkligt. Och ifall jag tycker det känns overkligt så hur känns det inte då för evelina i Kina? Det är bara att inse att det är julafton imorgon i alla fall, vare sig hur mycket (eller lite) julkänsla man har. Släkten har kommit och ikväll är det ju uppesittarkväll med spel, julmusik, glögg osv. Jag tror det blir bordhockey turnering också,  Mysigt mysigt!





Mina fint inslagna paket!



Förresten måste jag berätta vad som hände idag. Jag fick en väldigt tråkig julklapp när jag kom tillbaka till bilen efter att ha varit på stan med min kusin. Det låg en p-böter på rutan!! Man fick tydligen inte parkera där jag hade parkerat, men hur kunde jag veta det liksom? Det stod ju massa andra bilar där också... 250 kr måste jag nu betala iaf.. Det känns ju lagom kul så här vid jul.



Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHA BRA IDA ! :D Börja körkorts-karriären med p-böter! :D

2008-12-23 @ 22:22:46
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: Robin

Kan du inte trafikskyltarna? ;)

2008-12-23 @ 23:34:33
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0