- 26 december! annandagen..

Idag sov jag ända till elva! Vilket är väldigt ovanligt för att vara mig.. Men det var i alla fall skönt, fast det gjorde att jag har varit lite halv seg hela dagen. Jag har hunnit vara en sväng på stan här på mellandagsrean, men det var inte så mycket till rea. Det blir nog Luleå till helgen istället. Jag ska nog försöka hitta mig en kamera. Men det är inte de lättaste.. Det finns ju så himla mycket att välja på!

Förresten så är det fredag idag, och de känns de verkligen inte som det! Kanske för att det har känns som fredag flera dagar nu.. En annan sak är att de temperatur skillnaden här igår och idag är 19 grader, det är rätt så mycket! Igår var det minus 15 grader och idag har det varit upp till plus 4 grader...





Till lunch idag blev det rester från julbordet igen. Nu börjar jag verkligen bli less på julmaten. Eller allt förutom laxen i alla fall. Gravad lax går det inte att bli less på!



Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0