- 27 december! mellandagsrea för hela slanten!

Imorse bar det av till luleå på mellandagsrean. Faktiskt så tyckte jag inte att det var alltför mycket folk. Dessvärre så hittade jag inte så mycket på rean. Det blir lätt att man köper saker bara för att de är på rea och billigt. Därför tänker jag efter varje gång om jag hade köpt det ifall det inte hade varit på rea och ifall jag verkligen vill ha det. Det blev bara en tröja i stan och sedan for vi till storheden för att kolla på digitalkamera, som jag mest var ute efter. Och hjälp vad svårt det är! Det finns ju så många olika modeller och märken så jag blir helt förvirrad! Hur ska man veta vilken som är bäst egentligen? Tillslut bestämde jag mig för en canon. Jag hoppas det blir bra (annars har jag ju öppet köp, hehe..). 

Annars har jag typ fått nån skada i vaden så jag kan inte springa nu...Så tråkigt och jobbigt! Jag var ju nyss skadad där, fast i höger vad...


Nu kom jag nyss hem från Bella. Var där och såg på körslaget och spelade lite wii med henne, Lina och hennes syster. :) Snart blir det sängdags, har inte fått ordentligt med sömn riktigt nån dag... Så det kan behövas. Lov är ju till för att vila upp sig, eller hur?


Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

Ställ inte väckarklockan så får du sova ut! :)

2008-12-28 @ 00:38:09
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: Evelina

Okeej det låter ju bra :)

Så det blev Canon tillslut ändå :) Men härligt med ny kamera, då kommer vi väl få börja se mer bilder här from now on? ;) Love

2008-12-28 @ 15:13:01
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0