- 28 december! mera julklappar..!

Idag har jag gått en långpromenad för att jag inte kunde springa, men det var skönt i det fina vädret och så testade jag kameran lite. Sedan blev det även en snabb sväng till step in. Jag har ju fått nått kort av Linnea där jag får träna gratis resten av året.

Nu när det är så här jullov så kommer jag att tänka på att förut, när jag spelade innebandy, så brukade vi alltid ha match mot föräldrarna eller mot gubbarna på jullovet på mellandagarna. Detta jullov blir det inget sånt, och jag saknar det. Det var nästan årets matcher det dära. Ännu längre tillbaka så brukade ju alltid jullovet avslutas med paradiscupen i Ö-vik. Det var också en höjdare! Så kul det var att åka dit och spela, och det blev ju inte sämre av att vi vann också!
Nu börjar jag verkligen sakna innebandyn när jag tänker på sånna saker. Jag kommer ihåg när vi var till pagla och åkte pulka och så med laget också. Vi har gjort så himla mycket roligt med innebandyn! De var tider de! Men men, allt går vidare. Nu händer det ju andra roliga saker. Men jag saknar verkligen lagidrotten...


Snart blir det lite juklappsutdelning igen! Pappas dotter är här med sin familj så nu blir det lilla julafton.


Jag och systeryster på julafton!



Ida

Kommentarer
Postat av: emelie berglund

nu fick jag veta att min syster hade haft pepparkakshus tävling .. den som gjorde det snyggaste ... AVIS ! ;D

2008-12-29 @ 22:58:30
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0