- 3 december! 40 min skola!

Så länge hade jag skola idag, en lektion som vi fick sluta tidigare ifrån. Kändes ju nästan lite onödigt att komma till skolan. Men ändå så skönt att åka hem redan med ett bussen. Men det var riktigt nära att jag hade fått bli tvungen att ta 2 bussen. Jag började gå till bussen 13.01, och den går 13.04 från medborgarplatsen, och det är inte så nära dit från skolan. Men med mina löpsteg så hann jag, haha! Det var tur det, att vänta på bussen i en timme är ingen höjdare... Och lite skillnad att komma hem halv  två från att komma hem halv tre typ.

Jag har hunnit med att tappa mitt usb minne (igen) också, eller jag gjorde det igår. Nu för tiden blir jag inte förvånad när jag märker att de är borta. Jag glömmer de alltid i datorn i skolan. Och turligt nog så brukar jag alltid få tillbaka de på nått vis, så därför är jag aldrig så orolig heller. Som idag så skrattade jag typ när jag sa att det var bort igen. Däremot kändes de lite jobbigare att det var borta den här gången. Eftersom jag har hela mitt religionsarbete sparat där på och ingen annanstans... Även denna gång så hade nån hittad mitt usb och anna ringde och berättade att hon hade de. Så nu har jag lovat henne att stoppa fast det på mina nycklar istället.. Risken är ju då att jag tappar nycklarna också, men de lär jag ju märka snabbare då! Tur att jag inte har något typ privat eller så på usb:et, utan bara skolarbete. Fast de kan ju vara rätt så bra för den som hittar det i och för sig. För jag har alla arbeten jag gjort i skolan sedan ettan, och det är en hel del grejer det...

Efter skolan for jag direkt till arcus, luleå, och tränade så nu funderar jag på vad jag ska göra ikväll.. Plugg blir det ju litegrann hur som helst, men de orkar jag ju inte med hela kvällen... Kanske baka nått??



Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0