- 5 december! Sköna dagar!

I onsdags hade jag bara 40min lektion och idag bara en timmes lektion! Man börjar ju undra om det verkligen är samhälls som vi går.. Skönt är det iaf! Det enda vi gjorde på våran Nk lektion var att dissikera hjärtan. Vissa tyckte det var obehagligt och så, men jag tyckte mest det var lukten som var lite hemsk. Annars var det rätt kul. 

Så nu sitter jag här och funderar på vad man ska hitta på resten av dagen när man nu blev ledig helt plötsligt! Jag kanske borde börja kolla lite på julklappar..


Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: bara bra här! för många som läser min blogg.. i jämförelse med hur mkt jag bloggar! annars så :)

och jo, min födelsedag blev kanon, tackartackar! kram

2008-12-05 @ 19:01:59
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

ja de är ju supergott ;D

2008-12-05 @ 23:16:14
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0