- 7 december! glöggmys!

Igårkväll blev det glöggmys hos agnes med glögg, pepparkakor (med non-stop & glasyr!), lussebullar och vindruvor! Lite julmusik blev det också. Och så såg vi på finalen av stjärnor på is. Härlig kväll.

Idag har har jag sovit tills ungefär nästan nu. Jag blev lite chockad själv av det, för så sent var jag faktiskt inte i säng igår. Men det betyder ju bara att jag behöver mycket sömn nu, jag är ju förkyld och allt! Mamma och min syrra håller på att baka en massa, så min frukost bestod av nybakade kakor osv. Snart blir det även risgrynsgröt, så härligt gott! Resten av dagen måste jag försöka plugga på filosoin, trist nog.. Inte så lockande... Men det kanske är bättre att börja tidigt med det och försöka bli klar så man hinner nått annat sen. Jag har sådan lust att åka skidor idag, får se om jag hinner/ kan det.


Ida


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0