- 8 december! ny vecka,, igen...

Nu är vi inne på den NÄST sista vecka innan jullovet! Det går fort nu!
Idag hade vi ju filosofiprov, och oj så orolig jag var för det igårkväll.. Det kändes inte alls bra,.. de gjorde de inte under hela dagen idag heller, och det blev inte bättre när jag satt och skrev provet heller. Jag funderade länge på ifall jag skulle skjuta upp provet till på fredag, men i sista sekund bestämde jag mig för att göra det. Skönt att ha det bortgjort i alla fall!
I natt har jag förövrigt bara sovit fyra timmar (!). Kunde verkligen inte somna igår.. Kanske var det provet som spökade? Eller så var det bara min hosta som irriterade halva natten.. Det gjorde iaf att jag var lite övertrött på eftermiddagen i skolan.
Förresten var det 22 minusgrader här imorse! Kallaste dagen än så länge.. brrr säger jag bara!


Förresten, har ni läst denna sjuka artikel. Så hemskt säger jag bara! Att redan vid så låg ålder dömma barnens utseende. Usch..


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

det är ju julfigurer för att det snart är jul (kan tänka mig att det var os-gubbarna som satt där innan), och det som är så typiskt kineserna är ju att, inte nog med att de där gubbarna i sig är fula och förstör den där historiska platsen, så har de till och med plast över sig, som gör det hela ännu fulare ;) haha

joo, haha, du har ju ett matchande du ;) vilken färg är det nu du har? som jag hade först :P haha, eller hade jag den som lina fick och du fick hennes? har för mig att mitt var ett svart va? och linas vitt? eller är jag helt ute och cyklar? :P haha

och roligt hade vi det ;)haha kul med -22grader förresten, här har vi haft över 20 idag ;D haha inte för att det har känts särskilt varmt, men ganska mkt varmare än -20 iaf :D <33

2008-12-09 @ 14:09:55
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0