- 9 december! skridskor & julgala..

Som vanligt på tisdagar så har jag ju sovmorgon till lunch. Denna morgon åkte vi till Arcus för att passa på att träna. Men det blev ingen träning för mig inte.. Är fortfarande för sjuk; hostig och eländig.. Den vill aldrig försvinna... Jag hatar verkligen att vara sjuk, jag har inte ro att vila som jag borde.
Men skridskor blev det på idrotten sedan iaf. Det är verkligen svinkul att åka skridskor och spela, en av de roligaste sakerna på idrotten. Vårt lag vann iaf när vi spelade, hehe... Och jag gissar på att jag kommer att ha träningsvärk imorgon. Men träningsvärk är bara skönt att ha ibland.


Det dåliga med tisdagar är ju att jag går till fem och idag hade vi dessutom hörförståelse prov i eng C, som inte gick helt lysande. Direkt efter det hämtade jag Fanny och så for till arenan och där har jag varit till typ fram tills nu. Vi jobbade på julgalan med Brolle där i över fem timmar! Julgalan var inte så värst intressant heller, och inte så julig.. Den blev väldigt långtråkig i längden och jag var väldigt glad när den äntligen var slut så jag fick fara hem! Fast det fick jag inte först, för vi skulle hjälpa till att städa undan också..
Imorgon är det iaf sovmorgon igen och de är jag glad för!





Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nee men det är väl bara för att de inte ska förstöras, typ att det inte ska regna på dom eller nå sånt ;)

det var så det var ja, och du ahde det röda från början:P Menbytte aldrig du med Lina? ;)

haha det är ju bra ;) Jag har också skaffat mig en riktigt vinterjacka, den behövs inte riktigt än, men när den gör det så har jag den ;) haha <33

2008-12-10 @ 11:04:44
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: emelie berglund

fast jag skulle adrlig tänka mig att bo i luleå .. så då de gäller vart man ska bo tror jag att jag föredrar boden framför luleå! :D

2008-12-10 @ 12:27:50
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0