- 19 juli

Nu har jag nyss ätit middag, grillat kött med potatis. Det är nästan så att man börjar bli less på grillat, man äter det så himla ofta på sommaren. Aja, ska inte klaga, snart är det ju slut på grillsäsongen! Det är bara fem veckor kvar av sommarlovet nu. Eller bara och bara, egentligen är det ju nästan halva lovet... Men de veckorna kommer iaf bara att rinna iväg som dom första veckorna redan gjort. Jag förstår inte vart veckorna försvinner, det var ju nyss helg och nu är det helg igen... Det är inte bara veckorna som går snabbt, åren rinner ju förbi bara! Nyss gick ju jag ut nian och började på gymnasiet och nu börjar snart nedräkningen till studenten. Det är inte klokt vad snabbt det går!

Imorgon på morgonen klockan sex (så det blir att stiga upp riktigt tidigt...) så bär det av söderut mot Stockholm och varmare trakter - det får vi hoppas på iaf! haha. Så det blir att träffa släktingar, och mitt kusinbarn Idde som jag inte har träffat ännu, gå på DN-galan (där Lina ska tävla), gå lite på stan och shoppa lite och sen tävla lite själv. : ) Det blir nog en bra resa om bara vädret vill vara bra.

Dagen idag har därför mest gått åt till att packa och fixa lite småsaker på stan till resan. Det är verkligen jobbigt att packa och bestämma vad man ska ha med sig, jag har alltid så svårt med det. Men det har jag ju med allt som har med att bestämma att göra, haha.
Jag borde nog gå och försöka packa klart och se ifall allt rymms i väskan. :P Jag kanske måste gå en kvällsprommis med Rosita också, ifall inte Lina gjort det. Sen måste jag ju försöka att komma i säng i tid också.... 

                   
                    - Maten jag lagade för någon dag sen, pastagratäng och melonsallad!

Det är faktiskt rätt så kul att laga mat ändå, ifall man har tid. Men det är inte så ofta jag ids... :b



Kommentarer
Postat av: Bella

nämen har du skaffat blogg nu ;b haha : ) tidig du är : ) ha så kul i sthlm ; )

2008-07-19 @ 20:39:31
URL: http://isabellestattin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jaa jag säger då det, det är härligt att se att du tar din träning seriöst ; ) haha

2008-07-20 @ 23:26:40
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha, ditt jobb kanske var roligare än mitt , men ALDRIG att det var jobbigare!! ; ) haha , men om du nu har internet , hur kommer det sig att du inte uppdaterar bloggen? ; ) haha

2008-07-24 @ 22:28:04
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0