- 26 juli!

Nu är vi hemma igen efter att ha varit söderut i nästan en vecka. Det blev en lång biltur hem,  vi startade vid tre från stugan utanför Uppsala och vi kom hem vid två på natten igår (eller idag rättare sagt...).  Fast jag tyckte ändå att resan gick snabbt, och då sov jag bara sista timmen. :P 

Det var roligt att få träffa alla och så och jag längtar tillbaka, men det är alltid skönt att komma hem också! Det är riktigt fint i Stockholm om man är på rätt ställen och slipper dom där fula förorterna. Men jag skulle kunna kunna tänka mig att bo i Stockholm faktiskt, fast typ bara som ung och då på nått fint ställe dära. Men det finns många fina platser. Uppsala är också riktigt fint! : )
Vi hann med att göra mycket därborta i alla fall. Och bada har jag gjort mycket! Värmen verkar äntligen ha kommit nu. Min moster har köpt en båtflotte som vi åkte ut med två gånger och badade ifrån och solade och fikade på. Så härligt! Man skulle ju kunna fara ut på en långresa med den och övernatta och allt. : )

Nu blir det bara att njuta av solen och värmen en stund här hemma och packa upp allting och sedan hinna med ett träningspass på eftermiddagen i värmen.

Bara fyra veckor kvar av sommarlovet nu... :S Det går snabbt nu... Inte bra inte...  Får se vad som händer resten av lovet då. Kanske blir det en fjällresa i slutet av lovet. Det skulle vara roligt. Aja, vi får se....

                               

                              Nu är det snart OS dessutom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0