- 27 juli!

Solen har lyst ännu en dag! Varmast idag var Örebro som hade över 32 grader. Det är riktigt varmt! Som sagt så kom även värmen och sommaren i år också, som tur var. Stackars alla som är på utlandsresa nu, lite dåligt planerat. :P Bättre att fara utomlands på vintern/hösten när det är sämre väder här. Man ska passa på att njuta av den svenska sommaren ändå. Tur att jobbade första perioden då vädret var som sämst. Stackars alla som jobbar nu och får titta på solen innifrån och inte har en chans att åka och bada eller så....

Idag blev träningen på morgonen (eller kanske på förmiddagen...), det var skönt att ha gjort bort det och kunna ha resten av dagen fri och inte behöva tänka mer på det. Dessutom hade det inte hunnit bli så himla varmt ändå. Det blev träning på banan igen, men nu snabbhetsträning som jag verkligen behöver.
Efter det har jag hunnit sola på gården, varit på marknaden i stan (som för övrigt inte var något särskild - ifall man har varit på Pajala marknad så räcker det!) och badat i alder. Nu har jag även hunnit äta middag och efterätt också (jordgubbar igen!!)

Läste förresten i aftonbladet (eller rättare sagt aftonbladet) att första charterflyget till rymden har kommit eller är på gång. Det trodde jag inte man skulle få läsa om förrän om ett antal år. Det går fort framåt nu. 
Det vore ju coolt att åka till rymden. Men nja, det känns lite osäkert på något sätt. Och det kommer väl kosat rätt så mycket dessutom... 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2981050.ab

Jaa, finns väl inte så mycket mer att skriva nu tror jag... :b Ha en sån trevlig kväll denna sommarkväll! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0