- 29 juli!

Det blev träning på förmiddagen idag med för att kunna njuta av det fina vädret och bada och sola på alder resten av dagen! Så skönt att värmen håller i sig och perfekt att jag for till luleå och fixade igår när vädret var mindre bra.
Oturligt nog så har jag faktiskt bränt mig litegrann på baksidan, hrm.. Men jag får väl hoppas att det blir brunt sen iaf!


         - Alder!


Just nu funderar jag på ifall jag ska åka på innebandyträningen ikväll eller inte... Sist jag var så bestämde jag mig fem minuter innan träningen började om jag skulle fara.... Nå väl, vi får väl se hur det blir.

Åh, jag fick sån lust att fara till lule skärgård också! Det var en artikel i tidningen om kluntarna idag och det verkar så mysigt! Men då ska man ju helst ha en båt.... Man kan ju ta skärgårdsbåtarna fast det känns som så bökigare... ;P

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha, vi får se hur länge det håller i sig ; ) jag skrev också typ minst ett inlägg om dagen i början och se hur bra det går för mig nu ; ) hahah

2008-07-29 @ 22:44:14
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha, vi får väl se ; )



japp, och idag är det bara 24dagar kvar ;D haha , tycker du att det nyss var 50? Jag tycker det nyss var typ 100 ; )haha Jo absolut , vi måste hitta på massor med skojj ; )

2008-07-30 @ 18:02:20
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0