- fiske!

Nu har jag precis kört lite styrketräning och ska snart hoppa i duschen, sen blir det lite fika, mackor som vanligt antar jag för jag orkar väl inte göra nått annat! :P

Efter lunchen idag packade vi ihop lite fika och for iväg till Selets bruk, ett riktigt mysigt ställe. Jag övningskörde heela vägen dit och det gick prima ballerina, som vanligt!
Jag fiskade, men jag fick ingenting, det gör jag aldrig. Och jag förstår inte varför dom inte vill nappa på mig... Det var iaf härligt att få komma ut.  

           
                                                         - selets bruk, så mysigt!

                      




Kommentarer
Postat av: Evelina

Det måste ha varit stenhård styrketräning du körde i o m att du smsade med mig typ hela tiden ;) haha

2008-07-17 @ 23:02:46
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0