- Lite bilder från resan!

Jag har kommit hem från ett träningspass på Björknäsvallen och nu är det snart dags för middag. Till efterrätt blir det jordgubbar från landet som jag nyss rensade. Äntligen har vi börjat få jordgubbar! Det finns knappt något somrigare än jordgubbar. Synd bara att alla kommer på en gång och inte eftersom under sommaren så man har jordgubbar hela sommaren... :P 

Måste bara skriva än en gång hur skönt det är med sommar och sol och värme! Så underbart att ligga på gräsmatten eller på stranden när solen skiner och ta sig ett dopp i vattnet. Och alla långa ljusa sommarkvällar! Men jag gillar vintern också, jag skulle knappt kunna bo i typ Skåne där dom inte har nån vinter. Och hösten är också bra, alla fina färger och de kyliga vindarna. Det är så härligt att promenera i skogen på hösten, då finns det inga mygg heller så! Så egentligen gillar jag nog alla årstider. Våren är kanske inte lika speciell, men det är för att det inte är så mycket vår här uppe. Men vårvintern här är i alla fall fantastisk! Tänk vad härligt att susa nerför en slalombacke eller ta en utflykt i skidspåret en fin vinterdag då solen lyser och det är lagom kallt! haha, ibland kan jag verkligen börja längta till vintern och kylan! För ibland, tro det eller ej, så kan man faktiskt till och med längta efter kalla vindar och kyla!
 





     - Ett fullsatt Stockholm stadion!

                
- Min lyx vip-middag! haha           - Lina, klar för start på 800m!

                   
- Jag, syrran och hunden         - Bad från båtflotten!
 i Uppsala!


                 
- Jag på 800m-starten!         - Båtflotten och släkten!




                  
- Moster och Lilla Idde!          - På en klippe i sjön!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0