- 11 november! I fredags..

.. så snöade de så fint på kvällen, så underbart mysigt med vita gator....

..... men såklart så regnade allting bort på lördagen och det blev bara halka och ett enda slask ute... : /

Nu är det snart mitten av november och jag vill ha snö!! Det är förresten bara två helger kvar till 1:a advent... Det är sjukt vad tiden går snabbt och de är sjukt vad mycket jag kommer att ha att göra veckorna fram till jullovet, sex veckor kvar dit nu.

Nu blir de att packa till idrottslektionen (handboll som ska bli skoj, faktiskt.. de var riktigt längesen jag spelade de sist) och sen gå en en prommis med hunden innan jag ger mig av.


Ida


 


Kommentarer
Postat av: Evelina

men vaa?? med tanke på hur aboslut icke-korrekt jag gissar att den är så borde engelskan vara sååå mkt lättare :P haha Och det var ju inte som att det var någon avancerad engelska precis ;) hahah nee jag märker det ;)

okeej? vad är dom andra anledningarna då? ;) haha <333

2008-11-11 @ 11:37:58
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0