- 12 november! trist dag idag...

Jag har varit trött hela dagen idag i skolan och haft ont i huvudet halva dan... En tung & jobbig dag alltså, mörkret gör det inte heller bättre. Det börjar bli mörkt redan vid halv tre nu... Usch, man vill bara gå och lägga sig sånna här dagar. Krypa ner under de varma täcket och hoppas det blir en bättre dag nästa dag. Det positiva idag var att det var risgrynsgröt i skolan och tacosbröd till.

Idag hade jag heller inte alls någon lust att träna. Jag fick tvinga mig ut i minusgraderna & mörkret. Jag var långt ifrån motiverad. Det var skönt med en varm bastu i alla fall när jag kom hem. Nu ska jag ta lite kvällsfika, några goda mackor kanske och lite te låter inte helt fel. Och så ska jag läsa lite körteori och kanske lite Therese Raquin. Vi ska ha vårat första bokprov i svenska. Äntligen, tänker väl du Evelina.. haha ;b Sen ska jag faktiskt krypa i sängs tidigt för en gångs skull. Det kanske inte är så konstigt att jag är trött ifall jag somnar vid halv tolv varje kväll.. Jag borde nog ändra mina sovvanor på vardagarna kanske.. Dessutom har jag hört att man behöver mer sömn på vintern när de är mörkt ute.. Och tja, det kanske stämmer ändå.. 

Imorrn  har vi svenska C, och de är verkligen de absolut tråkigaste lektionerna. Klockan står stilla känns det som under dom lektionerna, 85min är aldrig så långa som då..


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha är det FÖR många eller är det för att många? :P

och förresten så knowar jag the feeling, t o m mina parents och andra släktingar läser min blogg :S haha och tydligen så har det kommmit fram lite olika folk till dom på typ innebandy å sånt och frågat hur dom ska hitta till min blogg (hur dom då vet att jag har en har jag iiiingen aning om?), haha :P <33

2008-11-13 @ 00:28:57
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

och vad gäller engelskan så borde du vara glad att se att jag är tillbaka och skriver på svenska :P haha

2008-11-13 @ 00:30:11
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

haha du är rolig du ;b menar du förresten att du på allvar inte har läst det jag skrev på engelska?! :P haha

jaa men ändå, det hade varit lite småskönt att kunna skriva utan att behöva 'censurera' bort en del ;) haha

Du har förresten blivit riktigt dålig på att uppdatera nu ju :( Du som sa att du skulle fortsätta uppdatera dagligen fast skolan börjat å de ;) haha Loveyou ♥

2008-11-14 @ 05:33:13
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0