- 14 november! freeeedag igen!

Imorse hade jag sovismorgon som vanligt, men så var ju tvungen (eller kanske inte tvungen direkt...) att fara till körskolan å plugga lite... Det börjar bli att ligga i lite med teorin nu. Sen hade vi bara en lektion, NK innan vi for till försvarsmuseet för att guida klassen. NK-läraren gillar verkligen inte vår klass. Men vi kanske är speciellt jobbiga på just dom lektionerna?
Efter lunchen (vi fick tacos bröd till lunchen som för övrigt bestod av kebabgryta. Finns de nått godare än tacosbröd med smör?? haha) så promenixade vi i det härligt underbara vädret i nysnön bland snöflingorna som dalade ner! Jag tror den här snön är här för att stanna, iaf ett tag! Genast när snön kom så blev allt så mkt mysigare, vintrigare och man får en sån där speciell härligt känsla! Det är alltid nått särskilt med första snön. och jag bara älskar snö!!! Ibland är jag glad över att jag bor här där jag bor och inte i nått slaskigt söder!

Jag har klippt mig idag också! Fanny var så snäll å klippte mig. Och hon är riktigt proffsig fastän hon inte är frisör! Det är alltid så skönt när man klippt sig, håret blir så lätt!
Och så har jag varit och tränat friidrotts ungarna ikväll som vanligt.. Rätt jobbigt, men ändå lite småkul ändå.. Idag var de bara 4st så dom fick en springa en hel del!

Nu blir det en myskväll resten av kvällen med idol bla! ha de bra!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0