- 15 november! brrr...!

Det är typ 13 minus ute nu.. brr så kallt säger jag bara! Nu är det verkligen vinter. Det var inte alls kul att springa ute i kylan idag. Ännu värre är det när jag tänker på att jag kommer måste springa i så här kallt och ännu kallare i minst tre månader till.. Så skönt att bo i södra sverige med tanke på det, där de knappt blir under 10minus. Aja, de är bara att börja vänja sig! Oj vad jag pratar om väder hela tiden!

Jag har hunnit vara på innebandymatch också today! Dessvärre gick de inte så bra för dom..


- en bild från förra året i början av vintern!



Igårkväll, efter idol, så hade både jag och fanny tråkigt.. så då for vi ut en sväng. Men ingen var hemma från början, agnes fick vi vänta i en timme på (!). Sen var vi lite taxi också ett tag dära, synd att inte fler behövde skjuts bara.. Det blev en lite smårolig kväll de dära, haha!


Ida

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahaha när jag gick ut genom porten på morgon idag så var eran fina cirkel fortfarande kvar då kunde jag inte annat än skratta lite åt hur du och Fanny roar er en fredags kväll ;) Vad bra att du lyssnat på oss och ändrat till norrbotten förresten , de var på tiden :D

2008-11-15 @ 22:15:18
Postat av: Matilda

så himla fint det har blivit här! <3

2008-11-15 @ 23:37:19
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0