- 16 november! lugn sunday.. som alla andra söndagar...

Timmarna och dagarna på helgen bara rinner iväg ju,, nu är det ju snart söndagskväll vilket betyder att det bara är några timmar kvar till måndag och en ny vecka... Men inga läxor än så länge iaf! Jag blir nästan orolig ifall vi har nått prov eller så som jag glömt bort..

Nu ska jag snart iväg och se när min trettonåriga pappas barnbarn ska spela innebandy här i Boden.



- Jag gillar vinterbilder! från förra året.. men de ser nästan ut såhär nu också..



Personer som han  här är riktiga hjältar. Jag beundrar verkligen deras vilja och kämparglöd. Tänk att ha förlorat kroppsdelar och ändå orka komma tillbaka och ha den viljan, vilja av järn. Det är riktigt starkt gjort! Det är inte många som skulle klara det. Jag blir glad när jag läser sånt här! Sånna som har lyckas!




Ida




Kommentarer
Postat av: Evelina

haha nee men inte vet jag, man får liksom tänka lite extra på vilket språk man använder, och mina föräldrar kanske inte vill läsa om mina fusklappar jag har på läxförhör å sånt, inte för att jag vill att mina lärare ska läsa det heller, och jag vet ju att åtminstånde franska läraren läser allt jag skriver, och hon var ju väldigt laddad på att dela ut adressen till en massa folk, så man vet ju inte vem som läser... Har hört att till och med laban har frågat om adressen! :P haha



Och du, du pratar förresten en himla massa om vädret du ;) haha Men jag klagar inte, jag vill ju veta allt! Både väder och annat :P loveyou <333

2008-11-17 @ 14:54:03
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nee jag vet,inte jag heller, och de senaste gångerna jag träffat sett/träffat honom så har vi inte ens pratat med varandra... Så jag blev lite förvånad ;)



haha att det ska vara det mest spännande som händer har jag väldigt svårt att tro ;) tycker att du borde försöka sätta dig in i min situation och skriva om saker som du själv kanske inte tycker är sååå intressanta, men som ju garanterat jag tycker är det, jag vill ju liksom läsa om alla de vardagliga sakerna också;) haha



joo sanya var underbart! Det enda dåliga varju att jag brände mig nå fruktansvärt, min mage var/är fortfarande knallröd! :S haha Loveyou <333

2008-11-18 @ 12:07:16
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: Bella

hehe okeej härligt ;b ska bli intressant att se hur jag ska komma ihåg allting ;b puss <33

2008-11-18 @ 22:06:37
URL: http://isabellestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0