- 18 november! som fisken i vattnet...

...eller kanske inte riktigt så... Vi hade iaf simning på idrottsschemat idag. Och det var Will och Jenny som höll i lektionen. Vi fick prova på de fyra olika simsätten, jag tror faktiskt aldrig att jag gjort de förut på riktigt. Och gud vad simning blivit svårare nu när man ska tänka på så mycket och vara så teknsik. Förut när jag bara simmade så var det ju rätt så lätt. Men nu kände jag mig helt värdelös, särskilt där när man skulle simma fjärilssim. Finns det nå svårare än det? Det ser ju så lätt ut när alla bra simmar.. Jag som tyckte det gick snabbt när dom i vår klass som kunde simma simmade, hur snabbt går det då inte för Phelps? Det var iaf kul med simning, men alltid efter man varit på badet blir man så trött och hängig och seg, vilket inte är så kul när man ska gå till fem i skolan...
 
hoho, vad ska jag nu skriva om? det var det enda intressanta som hände idag, tror jag nog... annars så börjar jag bli riktigt sugen på lussebullar och pepparkakor. Det känns som om det är dags för det snart. De är ju redan julpyntat i affärerna och ljusslingor kan man redan se i en del gårdar osv. Det är så mysigt tiden fram till jul, men man hinner inte tänka på de när man går i skolan...


Ida

Kommentarer
Postat av: Matilda

allt bra med dig? :) kram

2008-11-19 @ 17:44:12
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0