- 20 november! aldrig mera körteori!!!

Yesyes, aldrig mera! Så underbart skönt att se att det står godkänt på datorskärmen. Jag var så himla nervös och orolig för det kändes så svårt när jag gjorde det. Men jag klarade gränsen med många poäng, 61 av 65 hade jag! Underbart! Nu är det bara sista delen kvar, uppkörning :S.  Nu börjar det verkligen närma sig!

Jag var tillbaka på skolan vid halv elva, och så onödigt att åka tillbaka egentligen. För på svenska lektion gjorde vi i princip ingenting. Vi skrev upp på tavlan vad vi skulle ta upp för bra saker om samhällsprogrammet när niorna kommer och sen fick vi kolla i skolkatalogen (har ännu inte fått den själva...) och sen gick hon igenom metaforer i typ 5 min. Hennes (vår lärares) kommentar var: "så här effektiva har ni ju aldrig varit!". Hon är lite rolig hon. 
Och i lunchen (som var burgare utan bröd..) fick jag veta att vi inte hade någon geografi, så då var det bara att fara hem! Rätt så skön dag måste jag säga, gjorde mitt humör och min dag bara ännu bättre!! : )

Nej, jag är glad & nöjd idag! haha


Ida 

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis!! :D

2008-11-21 @ 16:56:00
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0