- 20 november! jobb-kväll!

Ikväll, om någon timme ska jag iväg och jobba på travet, eller jag ska lära mig att jobba dära. För som de ser ut nu så kan jag ju typ ingenting nästan som har med trav och göra. Därför ska jag få sitta bredvid en annan och lära mig allt. Nånstans måste man ju börja! Nästa gång kanske jag får sitta själv.
Det ska faktiskt bli kul det här tror jag. Jag är positiv, haha! Men de är jag ju alltid enligt vissa personer ehrm..
Bella ska dit också, kul kul! Tur att man sitter inomhus iaf och inte behöver vara ute i denna kyla, de är typ 15 minus nu! :S

Nu måste jag i alla fall duscha, äta osv så jag hinner!



- typ två års sedan, jag dära lite i bakgrunden...


Imorrn har jag bara en lektion by the way! Labb på nk:n. Underbart skönt! Jag som egentligen går till kvart i fyra.. Så då kanske det blir luleå.


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0