- 21 november! luleeå!

NK:labben gick väl helt okej, det var typ en matsmältningslabb. Och vi slapp skriva rapport (!). Vi drog direkt (nästan) till luleå efter lektionen. Där gick vi runt som vanligt på alla nästan alla möjliga vanliga affärer och kikade, provade, shoppade osv. Fast för mig blev det inte så mkt till shopping. Jag måste spara till alla julklappar osv nu. Snart måste man ju börja tänka ut vad man ska köpa, det kan vara riktigt klurigt ibland. Jag är inte bra på att komma på jullklappar, därför är det kanske bra att börja i tid. 

Just nu funderar jag på vad jag ska hitta på med friidrottsungarna idag. Jag har ide brist. Det har jag varje fredag.. Vad kan man göra med 9-11 åringar på en friidrottsträning i en inomhushall som inte har friidrottsredskap? Jag har ju redan hoppat höjd med dom flera gånger,, fast det gillar dom ju i och för sig. Aja, de har ju löst sig de andra gångerna. 


Ida 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men om du läser texten så framkommer det ju att betyder andra plats, och jag har ju t o m skrivit ut pinyin för det, så att man ska kunna ha någon som helst aning om ungefär hur man säger det ;) haha <33

2008-11-22 @ 06:33:13
Postat av: Matilda

samma här!! plugget är det massa av! haha. kramar!

2008-11-23 @ 13:42:36
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0