- 24 november! hittade litegranna...

..bland annat denna lilla sida där man kan läsa om vilka yrken de blir brist på, de är överskott på osv om fem år. Man kan ju aldrig veta exakt, men det är en ungefärlig prognos typ. Det ser ju bra ut för arkitekt i alla fall, och de låter ju bra!

Och så var det en kompis som tipsade mig om det här spelet när jag hade tråkigt en kväll. Det är lite smått jobbigt, men bra tidsfördriv. Först fattade jag verkligen ingenting av det, men sen blir man typ besatt och måste komma vidare til nästa nivå. Eller ja, kanske inte riktigt så, men det är bra tidsfördriv iaf! Så ifall ni har tråkigt kan ni ju alltid testa det.

Sedan är den här låten bara så bra, så därför stoppar jag den här!





Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men åh vilken kass dator du har då ;) haha

jadu det händer nog inte så mkt, skola och så bara, sen till helgen händer det nog lite mera, vet bara inte exakt vad än, men typ middag med ib-gänget här (de som går på lykkes skola, fast är i typ min ålder), en sväng på ikea och kanske en dag på typ nöjesfält eller cirkus (vet inte vilket av de de menar, för de ligger typ vid varandra och heter samma sak:P) haha sjdå? :P <333

2008-11-25 @ 12:26:29
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0