- 24 november! snöstorm..

Idag var det typ snöstorm. Under natten hade de kommit typ en decimter snö och de blåste ute imorse. Inte alls roligt väder.. Djupsnö typ överallt och vi var tvugna att sopa och skrapa bilen imorse. Sedan hade inte plogbilen hunnit komma på kvarteret heller. Fast de kanske var tur i och för sig, för annars hade vi väl fått en stor plogkant som vi hade varit tvugna att skotta. Men jag ska inte klaga, bara bra med mera snö! Sånt gillar jag!
Annars så är det faktiskt bara en månad kvar till julafton nu, oj vad tiden går snabbt. Jag har inte hunnit tänka så mkt på julen än... Kanske dags att börja? Nästa helg är det ju faktiskt första advent till och med...


Ikväll har jag vart och tränat innebandy med 3:an igen. Idag var det riktigt kul faktiskt, både Fanny och Bella var med. Hade inte tänkt åka, men nu var det Fanny som fick med mig. Och det var ju kul, som sagt, att spela oså. Men spelet gick inte alltid så bra, men det är sånt man får ta såklart! Fast det känns som om man har så höga förväntningar på sig när man har spelat i tvåan och är så mycket äldre än alla.. Men det är ju fel och tänka så egentligen. Jag kom förresten att tänka på en rolig sak. Precis så här var det ju när jag (vårat 90:lag) började spela i 2:an. Då var ju de andra typ 2-3 år äldre än oss och hade fyllt/skulle fylla 18. Och ja, nu är det precis tvärtom! Då tyckte ju jag iaf att det var konstigt att dom slutade bara för att vi kom, men nu kan jag ju litegrann förstå det. Men det verkar vara ett bra lag, det här div 3 laget iaf och jag gillar tränarna. Det är ju alltid bra och positivt!


Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0