- 25 november! lussebak!

Nu har jag vart hos agnes och vi bakade lussekatter! Först var vi bara tvugna att gå till coop och handla lite. Dom hade inte jäst för bakning, utan bara jäst för matbröd. Men det funkade lika bra ändå!
Vi gjorde både vanliga lussekatter och så lite mer kreativa lussekatter. Jag gjorde en igelkott eller skalbagge och en fjäril bla och agnes gjorde en myra och en blomma osv. Riktigt snygga blev dom! Och goda framförallt! Nästa gång blir det kanske pepparkaksbak?

   
- våra "kreativa" bullar!                                              - min skalbagge, typ!


                                      
                                                         - våra seriösa bullar!


Lite imponerande, va? :)
och gissa hur jag kom till agnes? Jag körde! Sån härlig känsla att få sitta där ensam i bilen, utan varken pappa eller bilskoleläraren! Man känner sig mycket mer vuxen.


Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh GRATTIS !! :D:D:D Att den dagen skulle komma trodde man aldrig;) haha Men jag ser fram emot att få skjuts av dig då nästa sommar, innan jag själv hinner ta mitt egna ;D hahah <333

2008-11-26 @ 13:28:33
URL: http://evelina90.blogg.se/
Postat av: emelie

haha ida du är ju för skön , haha ;) grattis än en gång

2008-11-26 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0