- 26 november! förkyld.. :/

Jag har varit lite småförkyld i en vecka nu, men idag när jag tränade så kände jag verkligen av det. Det brände och kändes konstigt i halsen och jag kände mig bara helt slut i kroppen.. :/ Jag vill inte bli sjuk nu. Eller det vill jag ju aldrig i och för sig.. Jag ska se till att proppa i mig massa c-vitaminer och annat mot förkylning och hoppas att de hjälper. Dessutom så spände de typ under foten när jag sprang också.. Konstigt... Ingenting verkar ju stämma riktigt nu med träningen..
Ska försöka plugga lite nu istället, kanske skriva lite på den där religionsrapporten eller lite matte? Matte prov nästa vecka, usch säger jag! Men men, jag får skylla mig själv!




- cirkeln som vi gjorde utanför agnes port för ett tag sen! :b



Ida

Kommentarer
Postat av: Evelina

härligt ;D haha Joo nog lär det ju ta ett tag, det tog ju ganska länge för dig (och typ alla andra) att ta det, från att de började på bilskolan, så jag måste väl räkna med ungefär lika lång tid, tyvär :/ haha Men jag tror faktiskt inte att det kommer att ta så mkt längre tid för mig än nån annan, för där mot slutet av sommaren så blev jag faktiskt riktigt bra på att köra ;) haha <333

2008-11-27 @ 13:01:16
URL: http://evelina90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0