- 30 november! första advent...

Första advent (redan) idag, och bara tre och en halv vecka kvar till jul, tre veckor kvar i skolan och slut på denna helg. Veckorna går verkligen alldeles för fort. Imorgon är det december, nyss var det ju oktober (!). November som annars alltid brukar vara en lite småseg månad, men nu har den bara rusat iväg. Jag vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt... Just nu känns det mest stressigt med allt. Ju äldre man blir desto stressigare blir det nog, tills man nått en viss ålder.. Då blir allt lugnare igen, tror jag.
I alla fall så är det ju skyltsöndag första advent, och såklart så var jag på stan och tänkte börja kolla på jullklappar. Men jag hade inga ideer alls på vad jag skulle köpa, så de blev ingenting...

Resten av dan (nästan) har de blivit matteplugg.. prov på torsdag och det är mycket jag inte fattat. Men jag har några dar på mig iaf. För övrigt har de varit värsta snöovädret hära och nu ser det vekrligen ut som riktigt vinter här.



Ida

Kommentarer
Postat av: emelie berglund

haha jah du, de är svårt att förklara. men antar att man använder samma taktik som i photoshop :D

2008-12-01 @ 15:30:55
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad är de för matte du läser? :)

2008-12-01 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0