25 november!! Ahh, KÖRKORT!! :D

ÅH VAD GLAD JAG ÄR! Äntligen körkort!! :)) Så underbart skönt! Klockan ett idag körde jag upp (missade tyvär idrottslektionen.. ). Jag har inte alls varit nervös innan, utan det var först när vi satt där i bilen och Erling pratade med mig och vi väntade på uppkörningskillen som jag blev sjukt nervös. Och jag var det under hela körningen och flera minuter efteråt. Körningen gick väl ja, den måste ju ha gått bra och han hade heller inte så mkt att klaga på. Men själv var jag jätte osäker flera gånger. Det har aldrig varit så skönt när han sa att jag skulle köra till Nordpoolen (äntligen över!!) och när han sedan sa i bilen: "Grattis till körkortet!". Först fattade jag nog det inte, men sedan vart jag så glad så glad så jag hoppade/sprang nästan hela vägen till skolan. Och annas kommentar när hon såg mig i korridorren; "jag kommer aldrig glömma ditt smajl! haha! och jag lovar det har aldrig varit större! Jag kände själv hur mina mungipor bara for uppåt, haha!

Nej, nu ligger vägarna framför mig! !! Fantastiskt! :)


När jag kom tillbaka till skolan så hade jag NK, eller man kan inte räkna det till en lektion, för lektionen var 7min lång!!! Det var inte meningen kan jag säga, men ja, våran lärare stod inte ut så hon sa att det blev hemstudier. Allvarligt talat så var det bland de roligaste lektioner jag varit på, man måste vara där för att förstå. Det blev diskussioner om mellannamn (!) haha osv..


Härliga tider!

Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

GRATTIS TILL KÖRKORTET :D

2008-11-25 @ 19:12:39
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/
Postat av: Robin

Grattis som fan! :D

Nu kan du se fram emot första ensamma körningen! :D

2008-11-26 @ 17:42:30
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Anonym

ida, sören hade sett dig sitta i bilen och du hade sett väldigt stressad och nervös ut bara tittat rakt fram han tänkte ju hälsa på dig hahah ;)

2008-11-26 @ 23:38:06
Postat av: Emilia

GRATTIS TILL KÖRKORTET IDA!!!!! Ännu en jag kan lägga till på min "snålskjuts-lista" haha;)

Ha det bäst! Puss <3

2008-11-28 @ 20:58:01
URL: http://emiliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0